Api luka Rawatan - Membongkar Kaedah Rakyat Berkesan untuk menghilangkan ia (Bahagian 2)

Api luka Rawatan - Membongkar Kaedah Rakyat Berkesan untuk menghilangkan ia (Bahagian 2)

Api luka boleh sembuh dengan menggunakan pes kuda menyembuhkan akar. Hanya kisar atau alu akar untuk mendapatkan pes dan meletakkannya di atas kulit yang terjejas.
Menyalak tillers dwitahunan tua untuk mendapatkan kulit itu. Mengikis lapisan kelabu itu. Tanamkan kulit itu (tanpa kayu) dengan air mendidih. Gunakan berwarna sebagai memampatkan beberapa kali sehari sehingga penyakit itu hilang.
Anda boleh meletakkan kuning air lily meninggalkan hak untuk kawasan kulit yang tidak baik. Lampirkan daun untuk kulit dan menunggu sehingga penyakit ini akan hilang.
Daun Salvia alu dan campuran kuantiti yang sama daun dan kapur serbuk. Balut pes kain kapas dan mengikat ke kawasan kulit yang tidak baik. Anda perlu menukar balutan 4 kali sehari dan mengelakkan cahaya matahari langsung.
Kulit pasir Bind ungu atau pokok burung ceri pada kulit yang terjejas.
Alu buah hawthorn biasa untuk mendapatkan pes dan memohon kepada kawasan kulit yang terkena penyakit.
Mengalami api luka biasanya disertai dengan keradangan mata. Untuk mengelakkan itu, anda perlu tanamkan 20 gram herba daun epal duri atau biji dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama setengah jam di tempat panas dan tuang ia. Gunakan merebus sebagai kompres untuk mata anda.
Perkara utama yang perlu diingat adalah untuk mengelakkan melembabkan kawasan kulit yang tidak baik. Selain itu, kulit yang terjejas tidak boleh masuk ke dalam cahaya matahari langsung. Jika tidak, penyakit ini akan berkembang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar