Kesederhanaan Membuat Magnet Air Sendiri

Kesederhanaan Membuat Magnet Air Sendiri

Jika anda membaca artikel ini mengenai air bermagnet, kemungkinan anda sudah biasa dengan beberapa konsep

Anda mungkin sudah sedar bahawa magnetizing perubahan air pH dan menjadikannya lebih beralkali. Ini membantu keasidan dalam badan yang seterusnya membantu sistem kencing.

Air bermagnet atau dikenali sebagai air ajaib, adalah baik untuk penyakit seperti:

· Masalah buah pinggang

· Masalah perut

· Disfungsi Haid

· Keseimbangan tekanan darah

· Apabila digunakan untuk mencuci dengan akan membantu jerawat dan ekzema

· Dan sebagainya...

Mereka adalah beberapa manfaat, tetapi bagaimana dengan kesederhanaan aplikasi, dan adakah apa-apa faedah lain yang tidak bercakap tentang?

Kesederhanaan dalam menghasilkan air bermagnet anda sendiri semudah menggunakan blok magnet, sama seperti "tempat mat" yang digunakan untuk menjaga meja anda dalam keadaan baik. Ini harus dibina daripada beberapa magnet, sekitar lapan atau lebih adalah yang terbaik. Mereka harus diletakkan sebagai alternatif utara / selatan, utara / selatan. Meletakkan mereka di atas, di bawah, atau di dalam beberapa bentuk mat kukuh. Magnet harus magnet perubatan yang kuat, dengan kekuatan sekurang-kurangnya 1,000 Gauss setiap satu. Berhati-hati dengan magnet murah yang diimport yang tidak memberitahu anda kekuatan mereka.

Anda hanya meletakkan jag air ke atas pad untuk sekurang-kurangnya tiga jam. Terlalu lama tidak akan "lebih mempesona" air, kerana ini tidak boleh dilakukan. Medan magnet akan melalui paling jugs, seperti kaca, seramik, plastik atau logam.

Satu lagi aplikasi yang boleh dipasang untuk magnetize air anda adalah balut paip magnet. Ini pada dasarnya ialah magnet yang dipasang pada paip air anda, atau paip. Ini adalah sedikit lebih rumit dan lebih mahal. Jika anda mahu memberi kaedah ini cuba maka saya akan mencadangkan anda pergi dengan versi pad magnet mudah dan murah pertama. Yang kelebihan besar kaedah balut paip magnet adalah bahawa anda boleh memasang jenis sistem pada satu paip, atau semua paip bekalan air anda. Ini akan memberikan anda manfaat menggunakannya untuk mandi atau mandi.

Jika anda mempunyai bajet, maka anda boleh menggunakan magnet air anda untuk tujuan lain juga. Jika anda mahu, anda boleh meletakkan pad magnet di bawah kaki anda untuk tenaga kaki anda. Anda boleh letakkan di belakang anda untuk membantu dengan sakit belakang yang lebih rendah, atau di belakang leher anda untuk membantu migrain. Terdapat aplikasi khusus direka untuk tujuan ini, tetapi anda akan mendapati bahawa menggunakan magnetizer air dengan cara ini, akan memberi peluang untuk mencubanya anda. Jika ia berfungsi dengan baik untuk anda, kemudian berfikir tentang membeli permohonan yang direka, kerana ini adalah lebih sesuai untuk tujuan individu.

Bagaimana lagi anda boleh menggunakannya?

Air yang anda mempesona boleh juga digunakan untuk haiwan kesayangan anda. Saya telah melihat anjing berjalan sehingga dua mangkuk air yang berbeza, satu dengan air paip biasa, dan yang lain dengan air magnet, dan anjing itu akan pergi terus ke dalam mangkuk air bermagnet. Ini akan memberi haiwan kesayangan anda manfaat yang sama kerana ia akan memberikan anda dan badan anda. Jadi mengapa perlu Fido anjing, atau William kucing terlepas keluar?

Terdapat juga merupakan percubaan terkawal dilakukan oleh University of Western Sydney yang telah menunjukkan bahawa air bermagnet memberi manfaat kepada tumbuhan dan ternakan di ladang.

Keputusan telah menunjukkan:

Buah-buahan yang lebih berkualiti
Hasil yang lebih baik daripada sekitar 23%
Simpanan air sehingga $ 1,000 's dolar
Ini adalah berita yang menarik untuk petani, yang suka, Alam sekitar yang suka, pengusaha yang memberi tumpuan kepada mengurangkan jejaknya karbon. Kerajaan juga menyukainya, tidak untuk menyebut orang-orang yang tinggal di rumah-rumah di pinggir bandar di bandar atau bandar seperti kebanyakan kita. Jadi tuangkan sedikit air pada tumbuh-tumbuhan rumah anda atau tumbuh-tumbuhan taman kecil. Petani tidak akan membayar beribu-ribu dolar untuk aplikasi perindustrian jenis jika ia tidak bekerja untuk mereka akan mereka?

Bagaimana lagi saya boleh menggunakan magnet? Magnet ini akan mempesona sebarang cecair sama sekali.

Air
Wain
Beer
Krim muka
Krim tangan
Syampu
Anda mendapat hak idea?
Di sana anda mempunyai banyak cara untuk menggunakan pad magnet anda, dan banyak cara untuk menggunakan air bermagnet, jadi mengapa tidak mencuba? Ia mungkin tidak bekerja untuk anda, tetapi sekali lagi ia hanya mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar